torsdag

heej alla! Hoppas att ni haft ne lyckad dag och att ni mår bra! Imorse vaknade jag med lite feber igen, blöe. Men känner att jag är på bättrings vägen :D skoj skoj. Ha knappt sovit någonting inatt för att min lillasyster har typ gråtigt hela natten och mamma har fått trösta henne hela natten.. det är för att hon tydligen gett sej in på öroninflammation. Inte så as kul. så imorse åkte dom in till vårdcentralen och fick sedan åka till apotecket för att få pencelin. Det kanske är svårt för mej att veta hur det känns att ha öroninflammation, för jag har aldrig i hela mitt liv haft det om jag minns rätt (a) sen så har jag suttit vid datan, ätit nudlar till lunch , lite annat , ätit en stor mängd isglass haha :D men nu då är mamma på massage med varma stenar så nu är mormor och morfar här och har lagat mat till oss. Massagen slutar om kaske 15minuter så jag läöngtar as mkt för att mamma har fått ett sms av ellos att kläderna har kommit, så hon ska svänga förbi macken och ta ut paketet med kläderna inann hon kmr hem :) guud vad jag längtar att pröva kläderna :] Lägger såklaart ut bilder imorgon eller nått. Och så har kjag ju pratat med dina eller a i telefonen då. Det går bra att jag inte kommer imorgon, vi får endå vara meed :D as kul. men hörrni , nu ska jag fixa lite med allt annat. hare <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-22 @ 17:38:18
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Sannah

Heej! Vill du ha en ny design? Kika in hos mig i så fall vettja, jag ger ut nya designer varje dag=)
Http://saanzil.blogg.se

2008-05-22 @ 17:40:48
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0