onsdag ;

heej alla , hur mår ni idag då? jag mår lite sisådär. Är nämligen sjuk idag, men känner redan att jag hålle rpåbli bättre villket är så otrligt kul :D vad ska ni göra idag då? Jag ska nog bara ta det lungt, se tv med mera. mamma är och köper glass till mej nu, gott (a) Sen blire nog att jag bloggar lite mera ikväll. Igår var jag och Dina <3 på staan , fats jag var sjuk.. men nu har jag ju lärt mej av det. Aja, på stan hittade jag en väska, en tröja, hairsprey, godis med mera. Sedan så käkade vi på subway, råå goot <3 :) aja efter de gick vi ner till älven och fotade lite, ´men inte hann jag fota mkt pgr av att mitt digitalkamera typ fick ett fri spel och sluta fungera. Den fick slut batterier, så jag bytte. Men då gick det endå inte att starta, mystiskt (a) hoppas bara att inte alla bilder far ut från kameran dåe, fina minnen där juh. Hoppas på att få gå till skolan imorgon, vi har sista genrepet och sista övningen inan lördag. Eller vi kanske hinner sjunga låten på fredag och lördag oxå då meen aja :] skriver mer sedan puss :)

Kommentarer
Postat av: Milla

det låter som en kuö da!!
krya på dig! =D

2008-05-23 @ 19:45:26
URL: http://junior95.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0