måndag morgon

heej alla! Hoppas att ni mår bra. Det gör inte jag. Är fortfarande sjuk , har feber osv. inte kul. men det funkar endå :) aja förlåt att jatg inte hunnit skriva så mkt. När jag skaffade blogg så tänkte jag direkt att jag ska skriva fler inlägg per dag. Men tiden finns inte alls till när det gäller bloggandet. Men iaf så försöker jag skriva mkt iaf. Igår gjorde jag och mamma ett litet jordgubbs land till mej och elin. Det blev super fint, bara några jordgubbar kommer upp snart! Nu kan man börja räkna dagar tills sommarlovet känns as bra, bara ca. 3 veckor kvar!!

Idag ska jag bara ta det lungt. Har sovit ett extra tag i morse så det var skönt :) Ska snart äta frukost och kanske se mer tv. Det blir mest bara att sova när man är sjuk.. lite trist..

Igpår var de riktigt varmt ute, gick omkring i mina hängbrallor och den nyat-shirten med tryck :) Men då och då när de blev för varmt tog jag på mej mina fina puffhorts som är så oendligt gulliga, dom är verkligen fina. När det var så varmt planterade jag och mamma massor me blommor. Elin också. Jag älskar att plantera och vara i trädgården och sådär. Det gör mamma och elin med. Hoppas att detta duger, ganska långt inlägg :) Men de är ni värda efter en slö vecka med korta inlägg :) / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0