kladdkakamuffins

godmorgon alla :) har alla sovit gott? Det har jag. Förutom att jag legat och hostat typ halva natten. men sedan tog jag lite vatten och stängde munnen. då var det kvitt :) igår kväll for jag elin och julia på café :] mamma skulle fika med sina kompisar så då förljde vi med för vi fick fika. sen for jag elin och julia och köpte lite godis på coop, mums. sen kom mamma hem, då satte jag mej vid datan ett tag men glömmde att blogga.. förlåt . ska gott göra det nu men datan hackar typ, det stänger av sej då och då så de får bli ett snabbt inlägg :)

En sak är jag rå glad för, det är att från och med imorgon (fredag) så skulle det bli jätte varmt här. så jag kollade på tv4vädret och det stod att på söndag kl.14.00 skulle det bli runt 25+c varmt här :) as kul. det brukar bli varmare endå alltid så vf inte nu :) kanske inte komme rblogga i helgen eftersom att jag försöker vara på värmen. haha . är en människa som typ alltid är ute. men a det ska bli jätte skönt att sola tre dagar i streck. <3

Nu sitter jag här och äter kladdkakamuffins, riktigt gott. mamma bakade igår :) tack älskling  <3 sen så ska jag nog äta frukost , kanske sova eller se lite tv. men iaf så älskar jag er. kommentera detta inlägg är ni snälla.. vill veta att ni läser min blogg :) kanske skriver mer ikväll! hare <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter gott!
Svar: tack så mycket :)

2008-05-30 @ 16:34:04
URL: http://amandiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0