fredag

hejsan alla! Hoppas att ni mår bra och att ni är glada och orkar läsa ett inlägg från mej :)  Idag känner jag mej mkt bättre, är feberfri , hostan är bättre , halsen är bättre men snuvan den har stannat. Imorse när jag vaknade kunnde jag inte andas genom näsan, blöe. Men eter nässpray, och sånt så var det kvitt :) Iaf kläderna satt as bra, ska behålla allt förutom en vit kofta med stora knappar, den ska sckikas tillbaka. Den var som konstig tyckte jag. Plus att tyget var lite konstigt också. Kanske lägge rut outfit´bilder på kläderna ikväll eller imorgon (har redan färdiga fotade det igår) Iaf idag hade jag utvecklingssamtal. Det gick super duper bra, jag hade uppnått alla åk:5 mål och alla prov var godkännda , :) Gud vad skönt att veta, vi har fått gå omkring typ en månad och inte veta om vi varit godkännda . ush. Sedan har jag pratat lite med dina på msn och på telefonen. Läst hennes blogg har jag också hunnit med. jag har ju varit hemma idag så. Imorgon ska vi ju uppträda låten, hur spännande som helst :) Längta så mkt :D Iaf så har vi nyss käkat pissa , men tyckte inte att min var god (?) coolt . skriver kanske mer ikväll eller imorgon bitti, eller kanske bättre en så , kanske båda delarna ;] gott va? hare <3

image33


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är jätte kul att rida, jag är lite nybörjare men det är kul ändå. Jag red barbacka och det var första gången

2008-05-23 @ 17:02:07
URL: http://amandiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0