åkit båt

hej allesammans. Idag har det varit så otroligt underbart! Jag har solat en stund på morgonen sen så har jag och mamma och syrran farit ner till älven. man fick provsitta båtar och åka båtar. så jag har åkit två båtar. den ena hade 260 motor, as stor. det var så otroligt skönt, ansiktet skakade för de gick så fort. lovit :) sen så hoppade vi studdsmatta med grejs så man studasar as högt. sen köpte jag en läsk, mamma en glass och elin en glass och så gick vi ner till älven kring massa folk igen :D Sen for vi hem, spelade kort och nu hammanr jag här. Var nyss 32+C grader idag , as varmt. imorgon skulle det också bli kring det vädret. as skönt. puss / L

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det låter kul!
Jag gillar också second hand.

2008-06-01 @ 11:06:26
URL: http://amandiss.blogg.se
Postat av: Sandra

Hur gjorde du när ditt verktygsfält försvann?! Användarnamn: fryc Lösenord: smguld1996

Tacksam för svar!

2008-07-13 @ 17:39:21
URL: http://fryc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0