kärleksmums




Kanske du har sett programet Leila bakar?
Det har absolut jag gjort! Hon är en av tv4s berömmda kockar.
Hon bakar olika kaker/muffins och pajer varje program.
Det konstiga är att endel kakor eller pajer är vanliga man brukar baka hemma.
men när Leila bakar så blir dom helt speciella.
Dom ser godare ut, om hon ger super bra tips!
Missa inte nästa program
Jag har tänkt lägga ut veckans/dagens mat, pajer eller kaka.
jag kommer ta bilderna från Leilas
och ibland kanske jag lägger ut ett recept
annars får ni gå in på


www.recept.nu

där hittar du hennes blogg, recepten, videos från programet
och mycket mer.
Passa då på att kolla in tv4s andra kockar också!



Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Nu är den ultimata Blogglistan här -- GREGORIUS BLOGGTOPP!

Är Din Blogg med på listan???

Kom och kika...

/GG

2008-06-12 @ 16:01:44
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Postat av: Anonym

Fråga: Vad betyder "aboute"? :P



About stavas det. Sover du på lektionerna? ;)

2008-06-12 @ 17:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0