handlat och studsmatta

shaa :) när jag och dina kom hem hade jag det chill , åt nudlar och så. sen när dajna kom så for vi och köpte vatten ballonger på J , sen så for vi hem och hade vattenkrig med elin&julia som shoppat loss på stan :) skoj. sen när ballongerna tog slut for jag och dajna på coop och gick omkring. egentligen skulle vi köpa mer ballonger (lovade vi elin&julia) men jag köpte körsbär för 30:- ist och dina nån thai frukt :) aaah , vad skoj ;) där kom vi med vår frukt , inga ballonger. haha :) as gott. sen har ääl , (jag) dee&jii&ee hoppat studsmatta tills vi mått as illa . haha :) men nu blire att snacka på msn. kommentera ? (a) vill hälsa till min bästa kusin ever , linakindberg (L) lav joo :)


Kommentarer
Postat av: lina

sötnoooos :) saknar dig!

2008-06-04 @ 22:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0