haha

heej alla! Idag har jag varit på skolan, det var as kul. var såklart med bästevän dina. det började med typ matte, as tråkigt (vi fattade ingetnig vi hålle rpå men enheter) så vi satt typ 80minuter och kluddrade i böckerna :) sen hade vi lunch, ush äcklig gryta, blev inge med det inte så jag tog en frukt och en yougurt. gott :) sen hade vi massa lektioner och sist hade vi elevens val, vi behövde inte jobba för detta var sista elevensval så jag, malin, dina, liza och cissi satt ute och solade 80 minuter, as skönt. vi pratade typ om allt haha . sen for jag hem till mormor&morfar och väntade på att mamma skulle komma hem från sin skola, sen kom hon. då for vi på hemköp och köpte lite mat och godis tills imorrrn. då har vi brännbollsturnering jippie! Planerna för dagen lyder; först har vi brännbollsturnering sen kanske vi har fika paus, då ska jag fika med dina och liza typ. sen har vi typ mer matsher och sånt. sen har vi film och musik sen slutar vi typ, haha as kul :) lääängtar!! men iaf nu ska jag lyssna på rmk tror jag. pusspåer, herrå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0