rensa rensa rensa...

...och ennu ett rensa! Jga och mamma och Elin har städat typ hela huset , så jobbigt! Fast jag har gjort massa annat också som att riva ut alla kläder och leka klädaffär , försökt sälja lite smått o gått så jag har råd med min älskade NikonD4 snart , ahhhw måste ha den! Vi har ätit kyckling m. ris , sett film och bara städat som sagt! Det är så otroligt dåligt väder här så det inte är sant!! 11+c och mulet , real summer ? Jaja , imorgon ska vi nog fara på eddassons och bada ;) Nu ska vi nog fara till anderssons o seja hej , vi har ju faktiskt varit borta i 8 dagar!! kram




  ♥

Kommentarer
Postat av: madde

fast det va ett par ganska bra åtta dagar ;) hihi

2008-07-09 @ 20:53:00
URL: http://maddski.blogg.se/
Postat av: Karoline

Tänk på mig när du städar...jag har det tusen gånger stökigare...hahaha!!! Men har börjat ta tag i det nu idag. Imorgon ska Maja åka till sin farmor och sova över så då blir det mer tid till städning och rensa! Hoppas att du får sålt lite grejjer så du kan köpa dig en kamera, jag vill också ha en! Kanske skulle prova och sälja lite jag med...

Ha det bra!

2008-07-09 @ 21:30:30
URL: http://frusigoldson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0